poniedziałek, 1 sierpnia 2011

ania_bania

Hej ;] Na początek chciała bym wasz przeprosić że nie pisałam ponieważ nie wchodził mi adres bloga ;[ no ale już wróciłam ;]

A teraz metamorfoza:

Przed: Jest super naprawdę nie mam nic do zarzucenia :3  10/10

Po: tak na szaro :P


Makijaż:

Przed: nie podoba mi się tylko ta fryzura 9/10

Po: Już lepiej :P


By just417

1 komentarz:

  1. Osobiście zdjęłabym leginsy i zmieniła makijaż na czarno-bały, ale i tak jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń